Meet the team: Ronald Bosch | Manager Customer Service
Ronald Bosch: ‘Mijn missie; Samen met mijn team ga ik voor tevreden klanten. Wat dat inhoudt? Bij Customer Service doen wij er alles aan om zowel interne als externe klanten zo goed mogelijk te bedienen.
Zo stellen wij alles in het werk om planningen te behalen en vragen te beantwoorden. Zodat de productie en ook de uitlevering van de producten van onze klanten zo efficiënt mogelijk wordt uitgevoerd.’
Customer Service, klaar staan voor klanten
Klaar staan voor klanten, servicegericht zijn en duidelijk communiceren is daarbij het devies, aldus Ronald die vervolgt: ‘Van onze klanten hoor ik regelmatig terug dat zij het als plezierig ervaren dat de reactietijd, op de door hen gestelde vraag, over het algemeen kort is en ze vinden het fijn dat HSV flexibel is, ook wanneer planningen veranderen.’
- Heldere communicatie
- Korte reactietijd
- Flexibiliteit
- Oplossingsgericht
Afdeling Customer Service, wij staan voor u klaar
‘U kunt de afdeling Customer Service zien als spin in het web, wij staan voor u klaar en zijn de link tussen u en de interne organisatie van the particle foam engineers van HSV. De lijnen zijn kort en om te komen tot een passende oplossing, wordt er actief met u meegedacht. Ik ben trots op ons mooie familiebedrijf; samen zijn wij één HSV. Dat merk je aan alles, vertelt Ronald verder, ’teams staan voor elkaar klaar, er wordt gedacht in oplossingen en wij werken plezierig en nauw met elkaar samen.’
Ik ben trots op ons mooie familiebedrijf, samen zijn wij één HSV U kunt Ronald bereiken via: |
Manager Customer Service, afwisselend & dynamisch
De diversiteit aan werkzaamheden maken mijn functie als Manager Customer Service erg afwisselend en daarmee dynamisch. De diversiteit, maar ook de kansen die je krijgt om je verder te ontwikkelen, maken HSV een erg leuke werkgever voor mij.’
De afdeling Customer Service houdt zich o.a. bezig met:
- De verwerking van klantorders
- Beantwoorden van klantvragen, over bestellingen, planningen en levertijden
- De productie- en assemblageplanning
- De inkoop van grondstoffen, additieven en hulpgoederen
- Alle werkzaamheden rondom klantleveringen, zoals het vrijgeven van vrachten en transport opgeven bij transporteurs
- Het doorvoeren van verbeteringen, mutaties en het opvoeren van nieuwe producten in het ERP-systeem
- Het ondersteunen van de afdeling logistiek
‘Iedere werkdag neem ik deel aan een ochtendmeeting waarin de prioritering in planning, veiligheid op de werkvloer en verbeterpunten worden besproken. Dit alles om het beste uit onze medewerkers naar boven te halen en onze klanten optimaal te kunnen bedienen.
Naast het leidinggeven en het uitvoeren van de werkzaamheden die bij onze afdeling zijn ondergebracht, werk ik met collega’s samen om (afdeling)overstijgende processen af te stemmen en te optimaliseren.
Daarnaast mag ik mij binnen het MT bezighouden met strategische afwegingen, denk bijvoorbeeld aan investeringen die van belang zijn om aan toekomstige klantvragen te kunnen voorzien. Zodat wij ook richting de toekomst voldoende (productie)capaciteit beschikbaar hebben voor u.
Snel de juiste acties inzetten en hoogwaardige service verlenen aan onze klanten
Microsoft Dynamics
Alweer vier jaar geleden mocht ik deelnemen in het ERP-projectteam en is Microsoft Dynamics geïmplementeerd. Inmiddels heeft onze complete organisatie, maar ook onze klanten, hier veel profijt van. Het heeft ons meer flexibiliteit gebracht, er is snel inzicht in de status van bestellingen en opdrachten en daardoor kunnen wij snel de juiste acties inzetten en hoogwaardige service te verlenen aan onze klanten.
De producten die wij in samenwerking met onze klanten engineeren en produceren kom je werkelijk overal en iedere dag tegen
Van thermobox tot EPP-transportbak
Wat ik ook geweldig vind aan werken bij the particle foam engineers van HSV; De producten die wij in samenwerking met onze klanten engineeren en produceren kom je werkelijk overal en iedere dag tegen. Van de thermobox die thuisbezorgers gebruiken, tot de EPP-transportbak van een bakfiets, een fietshelm of de isolerende delen van de warmtemomp die bij ons in huis staat, de particle foams van HSV zijn werkelijk overal.’
Over Ronald
Ronald Bosch [1979] is in 1998 bij the particle foam engineers van HSV komen werken. Eerst als Productie Medewerker en daarna is hij van Assistent Teamleider doorgegroeid naar Medewerker Customer Service en de volgende carrièrestap was Assistent Productiemanager. In die periode heeft hij veel kennis opgedaan en heeft hij bijpassende cursussen en opleidingen gevolgd. Inmiddels is hij alweer 10 jaar werkzaam als Manager Customer Service.
In zijn vrije tijd trekt Ronald er graag op uit met familie en vrienden en geniet hij van quality time met zijn zoontje en zijn vriendin. Ook is hij te porren voor een zomerse BBQ, waar hij de heerlijkste gerechten bereidt!
HSV sinds 1968…
Sinds 1968 is HSV uw partner in particle foam engineering. Ooit gestart met de ontwikkeling en productie van isolerende en beschermende verpakkingsmaterialen. Anno nu uitgegroeid tot een internationaal opererend familiebedrijf dat haar klanten in verscheidende markten bedient met innovatieve vormdelen, gemaakt uit particle foams en Project+ oplossingen (een combinatie van kunststofspuitgieten en particle foam engineering).
Van engineeren, produceren en assembleren, de particle foam engineers van HSV hebben veel knowhow voor u beschikbaar en denken, bij de totstandkoming van complexe behuizingen, technische vormdelen en producten, over de grens van bestaande mogelijkheden heen. Wilt u de maakbaarheid van uw productontwerp toetsen? Vraag dan vrijblijvend een feasibility study aan.